دریافت کد دانلود Godfire: Rise of Prometheus v1.0.8 بازی خدای آتش: ظهور پرومتئوس + نسخه مود شده + دیتا + تریلر

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

من این وبلاگ را برای دوستداران بازی ساختم.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
محمد جواد فرزانه
20:10
سه شنبه 23 دی 1393

بازی بسیار جذاب و اکشن Godfire: Rise of Prometheus محصول شرکت Vivid Games S.A

گرافیک خیره کننده و در حد کنسول های بازی با جزئیات فوق العاده بالا

نسخه عادی + نسخه مود شده برای پردازنده های مختلف

به همراه دیتای تمام پردازنده های گرافیکی (Tegra , Mali , Adreno , PowerVR) به صورت مجزا

به همراه تریلر رسمی بازی

نکته ۱: این بازی تنها قابل اجرا بر روی سیستم عامل های اندروید ۴٫۱ به بالا می باشد.

نکته ۲: این بازی به دلیل گرافیک و حجم بسیار سنگین، برای اجرا شدن نیاز به سیستم هایی با پردازنده های حداقل دو هسته ای ۱٫۵ گیگاهرتزی ، رم ۲ گیگابایت و گرافیک های نسل جدید به همراه حداقل ۲٫۵ گیگابایت فضای خالی در حافظه داخلی دارد. بدیهی است که سیستم های ضعیف تر با لگ و افت فریم در بازی همراه خواهند بود و یا این که قادر به اجرای بازی نیستند.

نکته ۳: این بازی تنها در نسخه مود شده عرضه شده است. نسخه هایی که با عنوان معمولی هم عرضه شده اند، مود شده می باشند. لذا به این نکته دقت کنید که در حال حاضر نسخه های قابل دانلود به صورت رایگان به همراه دیتا مود شده هستند.

نکته ۴: نسخه ۱٫۰٫۸ با دیتای قبلی کار نمی کند. باید دیتای جدید را دانلود کنید.

Godfire: Rise of Prometheus عنوانی پر سر و صدا از یک شرکت بازی سازی در کشور لهستان به نام Vivid Games S.A می باشد که تنها بعد از یک روز پس از عرضه ۱۰ هزار بار در گوگل پلی دانلود شد. طی همین مدت کوتاه منتقدان بسیاری این بازی را نامزد بهترین بازی عرضه شده طی ماه های اخیر اعلام کردند و بدون شک Godfire: Rise of Prometheus یکی از نامزدهای بهترین بازی های سال ۲۰۱۴ و حتی شاید سال های قبل هم باشد.

این بازی با مقداری الگو گیری از سری بازی های God of War ، داستانی هم راستا با این سری بازی ها تدارک دیده است. نام و سبک بازی و گیم پلی آن نیز تا حدودی شبیه به God of War می باشد. در این بازی جذاب و هیجان انگیز به جنگ های بزرگ و خونین افسانه های یونان باستان پرداخته می شود. گرافیک این اثر به قدری بالاست که بدون تعارف می توان آن را با بازی های کنسول های بازی مقایسه کرد. با بازی های توپ در معرفی بازی Godfire: Rise of Prometheus همراه باشید.

 

ویژگی ها :

  • گرافیک بسیار بالا در حد گرافیک کنسول های بازی نسل ششم و هفتم
  • دارای محتوا و داستان حماسه ای در رابطه با افسانه های یونان باستان
  • بازی در نقش فرزند تایتان ، پرومتئوس
  • جنگ ها و نبردهای تنگاتنگ و بسیار طبیعی
  • قابلیت استفاده از سلاح های مختلف
  • توانایی استفاده از قدرت های ویژه و کسب مهارت
  • مبارزه با دشمنان بسیار زیاد و موجودات غول پیکر
  • مبارزه با رئیس های بزرگ و هولناک با عنوان Nightmarish Creatures
  • وجود داشتن ضربات کومبو بسیار زیبا و مهیج
  • دارای معماها و پازل های مختلف و ده ها راز مختلف برای کشف کردن
  • قابلیت خرید ، تجهیز کردن ، آموزش دیدن و شخصی سازی پرومتئوس

 

بررسی بازی Godfire: Rise of Prometheus

بازی Godfire: Rise of Prometheus در سبک اکشن – ماجراجویی می باشد که توسط شرکت لهستانی Vivid Games S.A تولید و به صورت رایگان (با قابلیت خرید درون برنامه ای) عرضه شده است. این بازی دارای مبارزات با جریانات آزاد یا به اصطلاح Free-flow combat می باشد و بخش کومبوها بسیار جذاب است. بازی Godfire: Rise of Prometheus شما را به اعماق افسانه های باستانی یونان می برد. جایی که جنگ های بزرگی ما بین خدایان و شیاطین صورت گرفته بود و هر یک برای تصاحب دنیا می جنگیدند. شما در نقش قهرمان افسانه ای پرومتئوس (Prometheus) که فرزند پایتوس کبیر از نسل تایتان ها است ظاهر می شوید.

در داستان بازی، خدایان افسانه ای تصمیم به تخریب جهان و نابودی بشر می گیرند. Godfire ، نام این بازی هم به همین موضوع مرتبط می شود. عنوان بازی به افسانه قدیمی و محبوب خدای آتش مربوط می شود. در این افسانه پرومتئوس یا پرومته که از اساطیر یونان باستان به حساب می آید برای دزدین آتش خدایان و تبدیل شدن به خدای آتش به این جنگ بزرگ پا می گذارد. آتش خشم خدایان در حال شعله ور شدن است. از طرف دیگر شیاطین و موجودات ماورایی نیز وارد این درگیری ها شده و در واقع اگرچه دشمنان خدایان هستند اما اولویت آن ها مثل خدایان نابودی بشریت است پس به سود خدایان علیه شما وارد نبرد شده اند.

حالا شما در نقش پرومتئوس دلاور به تنهایی برای کسب قدرت و حفظ بشریت پا به این مبارزه مرگ بار می گذارید. شما باید Godfire Spark یا به اصطلاح جرقه آتش خدایان را از آن خود کرده و مانع نابودی بشریت شوید. در این سفر بسیار خطرناک و پر مخاطره شما به مکان هایی مثل شهر آکروپلیس ، مقبره فراموش شده ، قلعه شوم ، پل جهنم ، سرزمین آسمان ها و در نهایت سرزمین قهرمانان تروجان سفر می کنید.

گرافیک بازی Godfire: Rise of Prometheus به معنای واژه خارق العاده می باشد و در سطح بازی های کنسول های بازی است. بسیاری از کارشناسان این بازی را گرافیکی ترین بازی سال ۲۰۱۴ نامیده اند. نمای بازی سوم شخص بوده و کنترلرهای بازی دکمه های مجازی هستند که در سمت راست و چپ تصویر قرار دارند. این بازی توسط نسل جدید موتور بازی سازی Unreal Engine تهیه شده است. بخش پویا نمایی بازی نیز به کمپانی موفق و معتبر Platige Image سپرده است. این کمپانی جوایز زیادی برای تولید انیمیشن های سه بعدی و گرافیکی دریافت کرده است.

وب سایت APKTops بازی زیبا و گرافیکی Godfire: Rise of Prometheus را در دو نسخه معمولی و مود شده به همراه دیتای پردازنده های گرافیکی مختلف جهت دانلود آماده کرده است.

آموزش نصب برای تمام دیتاها: بعد از نصب فایل APK بازی ، فولدر com.vividgames.godfire را به آدرس sdcard/Android/obb انتقال داده و بازی را اجرا کنید.

نکته: پرداخت های درون بازی نظیر خرید سکه را می توانید به راحتی توسط لاکی پچر انجام دهید.

 

 

 

مشخصات عمومی و دانلود فایل ها:
  • حجم فایل: 1.70GB | 2.16GB | 2.16GB | 1.67GB | 16.37MB | 16.01MB
  • نیازمند اندروید: 4.1+
  • نیاز به روت:خیر
  • رمز فایل فشرده: www.apktops.ir
امتیاز:
1 امتیاز2 امتیاز3 امتیاز4 امتیاز5 امتیاز
 

تعداد بازدید از این مطلب: 1451
بازدید : 1451

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









کدام از بازی های زیر بهترین بازی هستند؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به دانلود بازی های کامپیوتری و اندرویدی توپ مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر